Followers

Monday, 19 September 2022

Kejohanan Pembangunan Taekwondo KJT Sekolah Sekolah Melaka 2022

Assalammualaikum Dunia.

Dak abang πŸ₯‹

Dak akak πŸ₯‹

Alhamdulillah... Dah selesai dah Kejohanan Pembangunan Taekwondo KJT Sekolah Sekolah Melaka 2022.

Ketibaan para peserta sekola sekolah Melaka 


Para. Peserta berkumpul

Sesi memanaskan badan atau warming up 

View dari atas niπŸ‘†πŸ₯‹



Poster kejohanan πŸ₯‹πŸ‘†


Semua orang tahu kan, Melaka terdiri dari 3 daerah yang utama iaitu, Melaka Tengah, Alor Gajah dan Jasin.

Kalau nak cakap berapa banyak sekolah yang terdapat kat Melaka nie, tak mampu kot cikbunga nak taip kat sini😜... Yang pasti nyer kejohanan ini telah menghimpunkan anak anak dari pelbagai sekolah termasuk sekolah kerajaan, asrama penuh dan juga sekolah arab. Untuk senang kata ianya adalah pertemuan yang julung julung kali diadakan  selepas pasca  pandemic Covid-19 sejak dua tahun lalu.

Sebelum acara bermula πŸ™„

Para peserta menunggu giliran

Pentas untuk beraksiπŸ₯‹πŸ₯‹

Kelihatan kat sudut dak abang menunggu I syarat masukπŸ₯‹πŸ‘†

Jom kita balikkk... Dah penat nie... πŸ₯‹πŸ₯‹

Yang betui nya nak habaq dak abang ngan dak akak pun masuk juga this competition πŸ₯‹πŸ₯‹ chunbi eeerk betul ke ejaan tueπŸ˜…πŸ₯‹

Korang, jom tengok gambau, kejohanan ini telah diadakan di ruang legar pusat membeli belah Mahkota Parade dan semesti nya adalah penaja utamaπŸ₯‹✌️

Cikbunga datang awal pagi... Dalam pukul 8 dah ade kat Mahkota Parade πŸ˜€πŸ˜€ sebab acara budak berdua tue waktu pagi...

Dengan cikgu sekolahπŸ₯‹

Begambar dengan madam yang ajar mereka sejak dari sekolah rendahπŸ₯‹πŸ₯‹

Thanks a lot madam for your encourage and and spirit πŸ₯‹πŸ₯‹πŸ‘πŸ‘

Sekitar kejohanan Pembangunan Taekwondo KJT Sekolah Sekolah Melaka 2022 yang telah berlangsung pada 18 September 2022.

Tahniah untuk anakanda berdua. πŸ₯‹πŸ₯‹πŸ˜πŸ˜ Thanks a lot to madam for your support and encourage πŸ₯‹πŸ₯‹

Till then🌹🌹πŸ₯‹πŸ₯‹

2 comments: