Followers

Friday, 27 March 2020

Penang Avatar Secret Garden yang memukau 😍😍

Assalammualaikum Dunia.

Yer... Lepas balik makan laksa dan kemas semua barangan... Bersihkan badan dan solat jamak sekali sebab nak keluar kan... Yer... Nak tengok avatar yang popular kat Penang dan juga pi pasar malam dekat Batu Feringgi😁

Cikbunga depan pintu masuk avatar

Satu kali lagiiii🌹🌹


Suasana malam yang memukau kita pekena makan nasi kandaq laaa.... Lalu juga kat Padang Kota... Mak ko... Penuh ngan orang... Bersusun... Kita pi makan tak tempat lain laaa...sedapp jewπŸ‘

Inilah dia avatar tue 

Cantik kan lampu πŸ‘†


Lepas makan cikbunga pi panjat bukit.... Haaaa jangan tak caya... Avatar tue atas bukit dengan limpahan lampu neon yang bewarna warni🌹🌹





Antara limpahan lampu neon yang memukau😍


Saksikan picture yang telah diambik menggunakan Huawei p20 pro😘😘



Suka tak? Masuk free jewπŸ‘†πŸ‘†

Kat mana nie.. 
Penang Avatar Secret Garden 
336 Jalan Tokong 
Thai Pak Koong, Tanjong Tokong 11200 Tanjung Bungah Pulau Pinang

Masuk adalah Percuma 😁😁



6 comments:

  1. Sesuai pergi malam eh? Bercahaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaaa... Malam lebih baik.... Sebab nak tgk lampu kanπŸ‘†πŸ‘†

      Delete
  2. cantiknya tapi kak ana tak pernah sampai lagi ni :)

    ReplyDelete
  3. panaih peloh2 dak masa kat sini ?
    cukupla sekali p buat syarat hehe.. cantik sbb colouful..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pi waktu malamπŸ‘πŸ‘
      Penat jugak ler naik bukit kan😎

      Delete