Followers

Tuesday, 4 December 2018

Garden Nursery Di Tanjung Kling Melaka ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ

Assalammualaikum Dunia.

Korang yang suka jenis cam ni๐Ÿ‘†

Antara pilihan anak semaian 

Berbunga atau berdaun ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

Jom kita pi ke tapak semaian pokok hiasan untuk laman korang๐ŸŒผ๐ŸŒป๐ŸŒป
 Kalau korang dari bandar Melaka, tapak semaian nie berada di sebelah kanan laaa..

Berbagai jenis semaian bunga untuk dipilih dan dijadikan tanaman di rumah ...ade yang jenis berbunga dan berdaun ....pilih jew ikut pilihan memasing...
Cikbunga sebenarnya mencarik pasu untuk dijadikan tempat tinggal si kura kura yang semakin sihat dan membesar ...

Hijau nampak ๐ŸŒฟ๐ŸŒฟ

Blossoms ๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

Nie pon sama ๐Ÿ€๐Ÿ€๐ŸŒป๐ŸŒป

Sambil-sambil tue jeling-jeling lah jugak apa yang ade kat sini...kalau korang kat rumah tak der tanah nak tanam....haaaa beli jer ...kat sini pon ade jual tanah untuk korang menanam pokok hiasan di rumah masing masing.

Cantik kan bunga purple nie 

Jom tengok sekitar view kat tapak semaian ini๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป

Nie picture last ...dulu pokok nie bersepah kat jalan-jalan tumbuh liar dan melata -lata ...la nie mahai jugak kot belas belas lah harganya .

Ok tue je nak share...Esok jangan lupa yang tak pi Bangkok tue...dok rumah tengok bola ⚽️⚽️tau ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ vs ๐Ÿ‡น๐Ÿ‡ญ



6 comments:

  1. Sha suka bunga purple tu.. Cantik sangat gabungan hijau dan purple.. pernah beli dan letak dekat pintu masuk rumah..

    ReplyDelete
  2. untung rumah ada tanah... yg dok ats langit ni hanya mampu tgk je heheeheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. atas langit dpt capai awan gitew...bertemankan bayu menyapu pipi... best kot melihat sekawanan burung bebas berparti diatas sane,;)

      Delete
  3. Bunga ros ada x? Plan nk letak kat balkoni bio nampak seri sikit ๐Ÿ˜ฌ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua pon ade...ari rue kat MAHA adw macam macam bunge...tp kite x pi pon..

      Delete