Followers

Wednesday 11 March 2015

Contest Review Aplikasi Android Baju Sweet Muslimah

Salam Rabu heheheheeeee ;-

Masa berlalu begitu pantas sekali  huhuhuhu dia ade kaki ker nak jalan? Inilah yang selalu dikatakan oleh orang,  zaman dah berubah , cara hidup kita juga pun berubah .. orang berubah tak ? kalau berubah untuk kebaikan al-hamdulillah mudah-mudahan ,

sekarang semua pun boleh download aplikasi ini untuk telephone /android and
install or download untuk memuat naik turun aplikasi ini sebagai salah satu gajet  anda di sini https://www.bajusweetmuslimah.tk/2015/02/review-aplikasi-android-baju-sweet.html
 
 
 
 
 
 
Okew lah cikbunga nak buat entry review tentang Aplikasi Android Baju Sweet Muslimah klik sini https://www.bajusweetmuslimah.tk/ untuk kita sama-sama terjah dan shopping untuk kesenangan kita juga ;) jap jap RAYA tahun nie tema apa yer ? kena terjah nie !!!
Macam mana senang tu ? hahaaaa korang tidak perlu lagi untuk mengisi petrol minyak kereta, tidak perlu cari parking , bersesak sesak dengan orang ramai dan berebut-rebut untuk memiliki dan juga bersusah payah beratur untuk membayar bil.

                                    antara pilihan yang anda, pilih sahaja ikut tema anda (tema RAYA)
 
Kat panpage ini juga banyak pilihan dan semua cantik-cantik belaka , cikbunga pun tergoda ;) seriously cikbunga tulis tergoda hahaaaa dah pilih dah warnanya mmmm tak sabar nak tunggu ...
Disamping memudahkan pengguna di luar sana yang semakin hari semakin sibuk dengan kerja nya, dengan kerja rumahnya , dengan anaknya lagi dan kesibukan yang tidak pernah habisss ..pengsan ... untuk itu https://www.bajusweetmuslimah.tk/ adalah pilihan terbaik untuk kita memilih dan membeli untuk keperluan kita .
cantik kan biru ...

Nampaknya banyak jimat kat situ dan lagi satu kita boleh sahaja dimana-mana dan bila-bila masa sahaja tidak kira pagi petang siang malam boleh terus sahaja membeli dan membeli mengikut citarasa dan keperluan kita sendiri.

Jangan tunggu lagi dan cepat-cepat klik www.bajusweetmuslimah kerana semuanya up to date design dan color memang cantik sesangat ;)  mesti beli untuk raya tahun 2015 ini kasi gempak sikit pakai cecantik dan sedondon memang akan menjadi perhatian .

p/s: gambar semua cikbunga copy paste dari tuan Tanah www.bajusweetmuslimah
      kepada tuan Tanah /www.bajusweetmuslimah , cikbunga punya telephone zaman batu punya ,     belum update lagi  ... so cikbunga tidak ler dapat download aplikasi ini di telephone cikbunga sebab ianya untuk telephone pintar or android . harap tuan Tanah prihatin dengan kesusahan cikbunga ini(tunggu ler kalau cikbunga menang contest dapat Samsung or telephone pintar ahaks ahaks )

6 comments:

  1. Waaa. Sy pun terharu baca.. Terbaik cik bunga punya review nie.. Hehe. Btw terima kasih yer sebab sudi join contest ini.. :) Telephone zaman batu pun xpe janji ada internet boleh online kan hehe..

    ReplyDelete
  2. cantik corak2nya....warna pun soft je

    ReplyDelete
  3. Okje tak pernah shopping online.....

    ReplyDelete
  4. Good luck, nape link tu xdapat nak klik eyhh....???

    ReplyDelete
  5. Singgah sini..
    Aah la link xleh bukak tertinggal .tk tu dkt blkg..

    Baju Sweet Muslimah

    ReplyDelete